Nya funktioner - nya möjligheter!

Exempel på Humanys nya design-tema för widgets

 

Under hösten och vintern har vi arbetat flitigt med att utveckla vår plattform. Vi har lyssnat på våra kunder och lanserar nu en mängd nya funktioner, stora som små, som vi hoppas ska skapa ytterligare nytta och ökad effektivitet för alla våra kunder.

Här följer en kort sammanfattning av några av de viktigaste och mest intressanta funktionerna:

Nytt visuellt tema för widgetar

Nu finns det ett nytt visuellt tema som man kan välja till sina widgetar. Detta i kombination med den nya möjligheten att koppla ikoner till kategorierna gör upplevelsen av den annars informationstunga FAQ:n trevligare och mer tilltalande för användarna.

Kontaktvägsväljare

Med den nya funktionen, Kontaktvägsväljaren, kan man enkelt kategorisera sina kontaktvägar och skapa ett smidigt steg-för-steg-flöde för användarna. Dessa kan nu genom några klick definiera sitt ärende och slutligen landa i några utvalda kontaktvägar. 

Papperskorgsfunktion

Har någon raderat information från Humany av misstag? Inga problem - nu finns det en efterlängtad papperskorgs-funktion. Denna tillsammans med funktionerna för autosparning och utkast gör det nu tryggare och säkrare för redaktörerna att jobba i systemet.

Ny kontaktväg - "Webbtjänst"

Det är nu möjligt att, på ett enklare sätt, skicka formulärdata från Humany till en separat tredjeparts-webbtjänst och presentera svaret inuti guider. På detta vis kan man skapa helt dynamiska svar. Exempelvis kan man bygga in funktioner för att visa lager- och leveransstatus eller integrera med externa ärendehanteringssystem och liknande.

Förbättrad cache

Uppdateringar av guider, widgetar, kontaktvägar etc. slår nu igenom direkt utan fördröjningar. I tidigare versioner kunde det ta flera minuter innan ändringar blev synliga. Denna förändring innebär dessutom en allmän prestandaförbättring av hela tjänsten.

Testa gratis i 30 dagar - utan bindningstid!